Sunday, June 27, 2010

Kepala Pusing

Ini Bukan Cerita Seram... ;p
~courtesy of google image~

Saya mengalami penin pala sebenarnya n entry ni xda kaitan ngan mana-mana makhluk yang menyeramkan okeh... Selalu if saya pnin pala..ianya biasa-biasa aje. Tapi hari ini agak luar biasa sket..pnin pala saya macam yang slalu kena taim kecik-kecik dolu...Dalam kepala akan terbayang imej yang sangat tidak menyelesakan n imej tu akan berulang-ulang sampe saya rasa sangat T.I.D.A.K S.E.L.E.S.A huhu
(read:T.I.D.A.K S.E.L.E.S.A = mual+penin+geli+sakit ati+geram+takot+cuakkk+sedin+helpless)
...ye yang agak scary d sini hanya-lah sebab imej tu adalah imej yang sama cam yang saya slalu tebayang kecik-kecik dolu...but it is indescribable..hanya saya yang tau dia camne n saya sangat benci dia huh!! go awayyyyyyyyy

Kalo kecik-kecik dolu akan p tido ngan mak n mak akan kepit saya kuat-kuat hehe (read: bukan bawah ketiak eh) tuk ilangkan rasa sungguh x selesa itu sampe saya buleh tido lena...
huhu rindu EMAK laa...

Ynag x BESTnye if pejam mata ia x ilang huhuhu

No comments: