Friday, June 25, 2010

Hidup Adalah Diantara Pertengahan Antara Pahit Dan Manis

Jika Pahit Selalu Kita Merasa Rawan, Jika Manis Selalu Kita Merasa Bosan

-HAMKA, Pujangga Islam-



Bila dah kija nih baru kita merasa macam-macam problem n jumpa orang yang pelbagai ragam

kita belajar menjadi dewasa..hehe...

bila ada kerja dan sibuk saya rasa gembira sebaliknya bila tiada kerja (read: no student) saya rasa sangat bosan, sunyi n xguna huhu..bila nak balik anak-anak saya???(read: since when u’re so attached to ur student???) haha sebenarnya rasa sangat sunyi bila Nani pon takda di rumah kerana kena p kursus induksi 3 minggu. Saya telah bercoti panjang d kampung Gajah, Perak selama 1 minggu n ditinggalkan adik beradik d Arau semula lepas tu.. sangat sedih bila ditinggalkan A.L.O.N.E

Saya sangat bosan n susah ati hingga turun berat badan huhuhu

2 comments:

honey bunny said...

alangkah bagusnya kalu aku jugak turun berat badan mcm ko.. huhuhuh

ann said...

hehe watpe nak turun berat badan??? lagi la if sebab susah ati huhu